Si hi ha una aventura que comença abans fins i tot d’arribar a l’aeroport, és la de fer la maleta. Que si la bossa de mà, que si la de cabina, que si la facturada… Cada companyia té les seves normes i, si no hi pares atenció, pots acabar pagant més per la maleta que pel vol.
Per això, aquí tens alguns consells per sobreviure al “joc de les mides” sense estressar-te:
Visita’ns sabent la informació del teu vol
Cada companyia juga amb les seves pròpies regles: unes permeten només una bossa sota el seient, altres accepten una petita maleta de rodes… Només cal que ens diguis amb qui voles i el nostre equip et dirà quines mides pots portar sense problemes. I si ja les saps, encara més fàcil: busca per la botiga l’etiqueta de l’equipatge del color corresponent de la companyia—cada color indica la mida que s’ajusta a ella.
Fes servir una maleta lleugera (no només bonica)
Cada gram compta. Les maletes dures i resistents són ideals, però assegura’t que no pesin gaire buides. Així aprofitaràs al màxim el pes permès per portar-hi coses útils (com aquell parell extra de sabates que “per si de cas” sempre acaba entrant).
Pensa com un expert del Tetris
Si plegues bé la roba, pots estalviar espai i evitar arrugues. Enrotllar les peces lleugeres i col·locar les més voluminoses a sota ajuda a mantenir-ho tot compacte. I recorda: el necesser no cal que sigui de mig litre —els gels i cremes han d’anar en recipients petits i dins d’una bossa transparent. A la nostra botiga trobaràs tots els recipients necessaris per passar el control, a més de bosses organitzadores per facilitar-te el moment de trobar les coses quan arribis al destí.
A Roca Ribes hi trobaràs equipatge per a cada tipus de viatger; Maletes rígides, toves, bosses de mà o motxilles que compleixen les mides i restriccions de les companyies més habituals. Si ens dius com i on vols viatjar, t’ajudarem a trobar el format perfecte perquè el teu equipatge passi el control com si res. Viatjar hauria de ser sinònim d’il·lusió, no d’angoixa a la cinta d’embarcament. Així que prepara’t amb temps, revisa les mesures i… bon viatge!
